Corectarea parametrilor de TVA la sincronizare
La sincronizare, un pas este dedicat verificarii si corectarii partenerilor si documentelor.
Aici vor putea fi verificate doar documentele la care partenerul este din Romania, este societate comerciala si are un CIF valid.
Corectiile se efectueaza atat pentru firme cat si pentru persoane juridice.
- pentru toate vanzarile
- pentru achizitii, cand parametrul de TVA la incasare nu este corect
- cand persoana fizica este inregistrata ca fiind cu TVA (este trecuta ca neplatitoare).
In acesta faza, nu se verifica PFA, inteprindrerile individuale, cabinete. Acestea vor putea fi verificate in listele de vanzari si achizitii.
Dupa preluarea datelor va fi afisat si rezultatul corectiilor cu doua categorii:
- documente verificate:
- pentru care s-au efectuat corectiile (cele 11 din exemplul de mai sus)
- pentru care nu se pot efectua corectiile (cele 9 din exemplul de mai sus). Acestea vor fi marcate cu eroare si pot fi corectate manual.
- documente care nu pot fi verificate: vor fi marcate ca neconcludente din punctul de vedere al verificarilor
Corectiile actualizeaza si parametri inregistrati pe parteneri, in nomenclator
Din fereastra care arata rezultatul verificarilor ai posibilitatea de a descarca lista cu verificarile si corectiile care au fost facute. Aici se poate vedea statusul documentului, un comentariu legat de felul in care a fost corectat (daca a fost corectat), ce parametru a fost corectat, ce valoare avea pe document si care e valoarea corectat.
Rezultatele verificarilor pot fi vazute si in listele de vanazari si achizitii, pe coloana de status.