Salariati

Salariati

In Salarizare > Salariati sunt afisati toti salariatii pe care i-ai inregistrat in SmartBill Conta. De aici, poti adauga si configura datele legate de salariatii societatii pentru a putea genera statul de plata.

Pentru fiecare angajat se afiseaza: functia, salariul de baza, tipul normei, timpul de munca, numarul si data contractului, data inceperii si incheierii acestuia, starea (activ sau suspendat).


Adaugare salariat

Pentru a adauga un salariat nou, apasa + Adauga si parcurge sectiunile de mai jos: 

  • Date generale
    • Date personale: date de identificare, date de contact si bancare
    • Adresa
    • Detalii registrul evidenta salariati
  • Date contractuale
    • Detalii contract: functie, salariu, zile de concediu, centrul de cost etc
    • Tip contract: perioada, norma, orele de sosire si plecare
  • Sporuri: tipul de spor, perioada acordarii etc.
  • Taxe si deduceri personale
    • Contributii si impozite
    • Persoane in intretinere
  • Istoric baze concedii

BINE DE STIUT!

In subsectiunea Tip contract, poti completa orele de sosire si plecare care se vor reflecta in condica de prezenta care se descarca din aplicatie impreuna cu pontajul salariatilor. Informatiile privind programul de lucru se vor reflecta si in contractele individuale de munca si actele aditionale exportate din aplicatie.

Dupa completarea campurilor necesare, apasa butonul Salveaza din partea dreapta jos a ecranului.

In zona Istoric baze concedii, odata cu completarea acestor campuri, aplicatia calculeaza valoarea zilei de concediu medical si a zilei de concediu de odihna.

Actiuni posibile la salariati

Exista mai multe actiuni posibile asupra salariatilor inregistrati:

  • Vizualizare: poti vedea toate informatiile legate de acest salariat, fara a le putea modifica
  • Modificare: pentru mai multe informatii vezi Versionare contract
  • Adeverinte: permite emiterea rapid a adeverintelor de care ar avea nevoie salariatul. Mai multe informatii in Adeverinte
  • Situatie venituri: afiseaza, pentru fiecare luna a perioadei pe care o stabilesti, un „raport” al veniturilor obtinute, in care sunt prezentate zilele lucrate, zilele de concediu, tipul de ore efectuate, sporurile, impozitul etc. Exista posibilitatea de a exporta situatia.

  • Raport salariat: afiseaza toate operatiunile care au afectat conditiile contractuale ale salariatului. Fiecare din acestea poate fi exportata

  • Incetare contract: da posibilitatea inregistarii rapide a incetarii contractului
  • Suspendare contract: inregistrezi suspendarea contractului. Daca salariatul are contractul suspendat, in Actiuni sunt afisate alte doua optiuni: Modificare suspendare si Incetare suspendare
  • Stergere: sterge salariatul din aplicatie.