Crearea contului
In acest articol
Indiferent de modul in care vei utiliza aplicatia de contabilitate SmartBill (daca vrei sa instalezi ManagerConta pentru administrarea mai multor firme pentru care faci contabillitatea sau doar Smartbill Conta pentru a tine contabilitatea firmei pe care o administrezi), crearea contului presupune aceiasi pasi.
Poti adauga un cont ManagerConta de aici https://www.smartbill.ro/produse/managerconta sau un cont SmartBill Conta de aici, https://www.smartbill.ro/produse/conta.
Crearea contului presupune 2 pasi :
- Adaugarea unei firme
- Adaugarea unui utilizator nou
Adaugarea firmei in aplicatie
Tot procesul incepe cu adaugarea unei firme noi de conta.
Firma de conta poate fi:
- cabinetul de contabilitate care tine contabilitatea pentru una sau mai multe firme client;
- firma care isi tine singura contabilitatea
Se completeaza CIF-ul firmei, iar datele acesteia vor fi preluate de pe portalul ANAF.
Daca nu vrei/nu poti folosi un CIF real si doresti doar sa testezi aplicatia, poti folosi unul fictiv.
Societatea pentru care creezi contul SmartBill Conta nu trebuie sa fie o firma de contabilitate. Daca vrei sa tii contabilitatea „in-house”, poti folosi CIF-ul firmei tale. Nu este o problema daca firma de conta si firma client (cea pentru care se tine contabilitatea) sunt identice.
BINE DE STIUT!
Un singur cont SmartBill Conta este suficient, chiar daca urmeaza sa tii contabilitatea pentru mai multe firme.
Adaugarea unui utilizator in aplicatie
Dupa completarea datelor firmei de conta, poti crea un utilizator. Acest pas este foarte important pentru ca utilizator inregistrat acum va fi administratorul contului si va avea drepturi depline.
Sunt esentiale urmatoarele campuri:
Email: acesta va fi folosit pentru intrarea in cont;
Parola: este foarte important sa fie o parola puternica . Aceasta nu trebuie sa fie impartasita altor persoane.
Daca alegi versiunea SmartBill Conta destinata firmelor de contabilitate, acum este nevoie de o confirmare a faptului ca va urma sa tii contabilitatea pentru firme client, prin bifarea casutei de la finalul formularului.
ATENTIE!
In aplicatie nu pot exista doua firme de conta cu acelasi CIF. Daca nu ai cont si primesti eroarea care indica faptul ca exista deja un cont pe CIF-ul tau, te rugam sa contactezi suportul tehnic.