Autentificarea in contul SmartBill Conta/ ManagerConta
Daca ai un cont SmartBill Conta, il vei putea accesa mereu de la https://conta.smartbill.ro/ prin intermediul unui browser (Google Chrome, Mozilla Firefox etc). Se solicita autentificarea cu numele de utilizator (adresa de e-mail folosita la crearea contului) si parola (pe care ai ales-o tot la crearea contului).
Daca ai cont SmartBill Conta vei ajunge in pagina Acces rapid a aplicatiei.
In cazul in care utilizezi ManagerConta:
- daca ai acces la o singura firma de contabilitate, ajungi direct in pagina Acasa a aplicatie
- daca ai acces la mai multe firme de conta, dupa autentificare, trebuie sa aleagi firma de contabilitate la care vrei sa te conectezi. Dupa aceea ajungi in pagina Acasa a aplicatie
Am uitat parola
In cazul in care ai uitat parola, foloseste optiunea Am uitat parola. In fereastra care se deschide, completeaza adresa de e-mail cu care te conectezi. Vei primi de la SmartBill un link pentru a seta o noua parola.
Daca nu mai ai acces la adresa cu care ti-ai configurat contul, contacteaza-ne si iti vom comunica pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a recupera informatiile inregistrate in contul tau.
Linkul de resetare a parolei se trimite doar pe adresele de e-mail pentru care exista un cont SmartBill Conta de utilizator activ! Daca nu primesti e-mail-ul, te rugam sa ne contactezi.
Schimbarea parolei
Ai posibilitatea de modificarea a parolei din Contul meu, din ManagerConta. Introduci parola veche si pe cea noua, iar incepand cu urmatoarea accesare te vei autentifical doar cu parola noua.