ManagerConta - meniul principal si pagina Acasa

In acest articol

Meniul ManagerConta

Meniul plasat in partea stanga a ecranului are sase sectiuni.

  • Acasa: pagina in care se deschide aplicatia la accesare contine lista de clienti, o serie de link-uri catre cele mai frecvente actiuni si cateva informatii relevante
  • Declaratii: zona din care faci depunerea declaratiilor, stabilesti conditiile depunerii lor pentru fiecare firma in parte si verifici sumele de plata care rezulta
  • Clienti: perimite administrarea contractelor semnate cu clientii
  • SPV: asigura accesul in Spatiul privat virtual
  • Configurari: editezi detaliile firmei de conta selectate
  • Utilizatori: gestionezi utilizatorii
  • Contul meu: stabilesti detaliile contului utilizatorului conectat

Avem 3 sectiuni principale pe dashboard:

  • Clienti
  • Actiuni
  • Informatii

Clienti

Este zona din care se pot gestiona rapid clientii. Tot de aici poti accesa contabilitate unui client.

Principalele actiuni care se fac din aceasta sectiune sunt:

  • Cautarea firmelor client
  • Accesarea contabilitatii unui client: la click pe client sau pe butonul Conta care apare cand cursorul se plaseaza pe eticheta cu denumirea clientului
  • Accesarea detaliilor unui client: la click pe butonul Detalii care apare cand cursorul se plaseaza pe eticheta unui client
  • Adaugarea de clienti noi: de pe butonul + Adauga client

Actiuni

Aici sunt cateva actiuni rapide care pot fi facute in aplicatie. Toate acestea se gasesc si in meniu, dar de aici ai acces direct la ele.

ATENTIE!

Daca extensia desktop necesara pentru depunerea declaratiilor si pentru accesarea SPV nu este instalata sau nu este pornita, in zona Actiuni apare o informare albastra. La click pe ea, sa descarca kit-ul de instalare a extensiei desktop. Dupa ce extensia este pornita, informarea albastra dispare.

La click pe Acceseaza contabilitatea se deschide lista cu firmele client disponibile. Alegi firma client si ajungi in modulul de contabilitate.

Informatii

In aceasta sectiune, sunt prezentate doua grafice care sintetizeaza rapoartele de declaratii si de contracte.

Situatie declaratii

In acest grafic se prezinta o sinteza a declaratiilor care au termen de depunere intr-o anumita luna. Astfel este foarte simplu de urmarit statusul si de descoperit declaratiile cu probleme.

Pe bara gri se afiseaza totalul declaratiilor cu termen in luna selectata. Cu albastru se afiseaza cate declaratii sunt intr-un anumit status.

La click pe oricare din statusuri se deschide raportul de Declaratii filtrat pe luna graficului si pe statusul pe care s-a dat click.

Poti schimba perioada la care sa se afiseze statusul.

Daca alegi Luna curenta, se afiseaza declaratiile care au termen de depunere in luna curenta. Optiunea de afisare selectata este retinuta si se actualizeaza automat in fiecare luna.

Similar, functioneaza si optiunea Luna anterioara.

Optiunea Alta perioada permite afisarea graficului pentru orice perioada calendaristica.

Se pot vizualiza toate declaratiile dintr-o luna. De asemenea, se poate face o statistica pentru un an intreg, daca la Luna termen se trece Orice luna.
Aceasta optiune este statica, nu se actualizeaza automat cand se schimba luna calendaristica.

Daca nu exista declaratii intr-o anumita perioda, graficul va indica acest fapt. Astfel, vei putea identifica rapid ce declaratii trebuie depuse sau importate daca sunt deja intocmite.

BINE DE STIUT!

In acest grafic apar doar declaratiile pentru firmele la care utilizatorul are acces. In felul acesta, este foarte simplu pentru un utilizator sa-si gestioneze propria activitate fara sa fie incarcat cu informatii despre firme la care nu are acces.

Situatie documente

In acest grafic este prezentata o sinteza a contractelor pe care firma de conta le are cu clientii ei precum si a altor documente pe care firma de conta le administreaza. Se pot afisa fie toate documentele, fie un anumit tip de documente.

Cand se afiseaza contractele, prin click pe oricare din statusuri se deschide raportul  Contracte conta filtrat pe statusul respectiv.

Nu apar aici contractele finalizate sau reziliate.

Daca nu exista contracte in aplicatie, graficul va afisa o informare: Nu ai adaugat niciun contract in aplicatie. Adauga contracte pentru a avea o situatie clara a acestora.

BINE DE STIUT!

In acest grafic, apar doar contractele pentru firmele la care utilizatorul are acces.