Principalele functionalitati din SmartBill Conta
In SmartBill Conta functionalitati se pot accesa atat din meniu aplicatiei cat si din dashboard-ul acesteia.
Vanzari si Achizitii
- se inregistreaza vanzarile si achizitiile interne si externe
- se inregistreaza rapoartele Z generate de fiecare casa de marcat utilizata
- se configureaza tipurile de tranzactii (cu regim normal, cu regim special, intracomunitare, etc.).
Casa si banca:
- se inregistreaza tranzactiile efectuate prin conturile de trezorerie
- se inregistreaza incasarea si plata facturilor
- inregistrarea nu este limitata doar la conturile 5121/5124/5311/5314, fiind acceptate si: 5191, 5127, 5126, 5125, 508
Note diverse:
- note contabile diverse: se inregistreaza note contabile care nu intra in categoriile standard de achizitii, vanzari, casa, banca
- note repetitive: se gestioneaza tranzactiile prin conturile 471, 472
- calcul impozit micro: se calculeaza automat baza impozabila si impozitul micro afferent
- calcul impozit pe profit: se calculeaza si inregistreaza automat impozitul pe profit
- inchiderea de luna: se acceseaza operatiunile de final de luna, inchideri de conturi de TVA, reevaluari de solduri, amortizari, salarii, inchidere conturi de venituri si cheltuieli
Active:
- se inregistreaza tranzactiile legate de adaugarea si editarea imobilizarilor
- se calculeaza amortizarea si se face analiza rapoartelor de imobilizari
- gestionezi registrul obiectelor de inventar
Salarizare:
- se intocmesc statele de plata si fluturasii de salariu
- se calculeaza salariile
- se gestioneaza colaboratorii
- se geneaza adeverintele si rapoarte la concediile medicale, somaj tehnic si zile libere platite
Declaratii:
- se intocmesc declaratiile fiscale in functie de vectorul fiecarei societati in parte (D112, D300, D390, D394, D100, D710)
- se intocmeste bilantul
Rapoarte:
- se emit rapoartele contabile standard (fisa de cont, balanta, registru jurnal, registul de evidenta fiscala, jurnal de vanzari, jurnal de cumparari, sume de incasat si sume de plata)
- se afiseaza liste de documente inregistrate: vanzari, achizitii, rapoarte Z, tranzactii pe centre de cost
Nomenclatoare:
- conturi de trezorerie: lista conturilor bancare, de casa si altele
- parteneri: listele de parteneri (clienti & furnizori). Fiecare partener are asociate si conturile contabile necesare
- plan de conturi: atat cele din planul contabil general cat si analiticele adaugate de catre utilizator
- produse si servicii: lista produselor si serviciilor companiei. Acestea vor fi utile pentru preluarea automata a datelor din SmartBill Facturare si SmartBill Gestiune
- tipuri de produse: aici sunt tipurile care definesc fiecare produs in parte. Sunt foarte importante pentru preluarea datelor din SmartBill Facturare si SmartBill Gestiune
Sincronizare :
- se preiau datele din SmartBill Facturare/SmartBill Gestiune
Configurari:
- configurari firma client: se editeaza parametrii firmei client selectate
- configurari firma de conta: se editeaza parametrii firmei de conta.