Principalele functionalitati din SmartBill Conta

In SmartBill Conta functionalitati se pot accesa atat din meniu aplicatiei cat si din dashboard-ul acesteia.

Vanzari si Achizitii

  • se inregistreaza vanzarile si achizitiile interne si externe
  • se inregistreaza rapoartele Z generate de fiecare casa de marcat utilizata
  • se configureaza tipurile de tranzactii (cu regim normal, cu regim special, intracomunitare, etc.).

Casa si banca:

  • se inregistreaza tranzactiile efectuate prin conturile de trezorerie
  • se inregistreaza incasarea si plata facturilor
  • inregistrarea nu este limitata doar la conturile 5121/5124/5311/5314, fiind acceptate si: 5191, 5127, 5126, 5125, 508

Note diverse:

  • note contabile diverse: se inregistreaza note contabile care nu intra in categoriile standard de achizitii, vanzari, casa, banca
  • note repetitive: se gestioneaza tranzactiile prin conturile 471, 472
  • calcul impozit micro: se calculeaza automat baza impozabila si impozitul micro afferent
  • calcul impozit pe profit: se calculeaza si inregistreaza automat impozitul pe profit
  • inchiderea de luna: se acceseaza operatiunile de final de luna, inchideri de conturi de TVA, reevaluari de solduri, amortizari, salarii, inchidere conturi de venituri si cheltuieli

Active:

  • se inregistreaza tranzactiile legate de adaugarea si editarea imobilizarilor
  • se calculeaza amortizarea si se face analiza rapoartelor de imobilizari
  • gestionezi registrul obiectelor de inventar

Salarizare:

  • se intocmesc statele de plata si fluturasii de salariu
  • se calculeaza salariile
  • se gestioneaza colaboratorii
  • se geneaza adeverintele si rapoarte la concediile medicale, somaj tehnic si zile libere platite

Declaratii:

  • se intocmesc declaratiile fiscale in functie de vectorul fiecarei societati in parte (D112, D300, D390, D394, D100, D710)
  • se intocmeste bilantul

Rapoarte:

  • se emit rapoartele contabile standard (fisa de cont, balanta, registru jurnal, registul de evidenta fiscala, jurnal de vanzari, jurnal de cumparari, sume de incasat si sume de plata)
  • se afiseaza liste de documente inregistrate: vanzari, achizitii, rapoarte Z, tranzactii pe centre de cost

Nomenclatoare:

  • conturi de trezorerie: lista conturilor bancare, de casa si altele
  • parteneri: listele de parteneri (clienti & furnizori). Fiecare partener are asociate si conturile contabile necesare
  • plan de conturi: atat cele din planul contabil general cat si analiticele adaugate de catre utilizator
  • produse si servicii: lista produselor si serviciilor companiei. Acestea vor fi utile pentru preluarea automata a datelor din SmartBill Facturare si SmartBill Gestiune
  • tipuri de produse: aici sunt tipurile care definesc fiecare produs in parte. Sunt foarte importante pentru preluarea datelor din SmartBill Facturare si SmartBill Gestiune

Sincronizare :

  • se preiau datele din SmartBill Facturare/SmartBill Gestiune


Configurari:

  • configurari firma client: se editeaza parametrii firmei client selectate
  • configurari firma de conta: se editeaza parametrii firmei de conta.