Utilizatori

In acest articol

Un cont ManagerConta poate fi accesat de mai multi utilizatori. In sectiunea Utilizatori sunt inregistrati toti cei care pot accesa contul ManagerConta respectiv.

De aici utilizatorii pot fi stersi (prin click pe "X" din coloana Actiuni) sau le pot fi modificate drepturile de acces ( „creionul” din coloana Actiuni).

Drepturi la utilizare

Pentru fiecare utilizator se pot seta doua tipuri de drepturi:

  • la ce firme are acces utilizatorul respectiv
  • daca utilizatorul are drept de administrator

Acces firme

Pentru fiecare utilizator se pot specifica firmele client la care are acces.

Implicit, utilizatorii au acces la toate firmele client din firma de conta, optiunea Utilizatorul are acces la toate firmele fiind bifata. La debifare se poate limita accesul doar pe anumite firme. Este obligatoriu ca un utilizator sa aiba acces la cel putin o firma client pentru a putea fi salvat.

Un utilizator cu acces la toate firmele va avea automat acces si la firmele adaugate ulterior. Daca un utilizator are aceasta bifa deselectata, va avea acces doar la firmele bifate. Daca se bifeaza toate firmele din lista, va avea acces doar la cele din lista si nu si la cele care vor fi adaugate ulterior.

BINE DE STIUT!

Un utilizator va primi automat acces la firmele client pe care le adauga.

Accesul pe firme influenteaza informatiile pe care un utilizator le vede:

  • in lista de clienti, vede doar firmele la care are acces
  • in raportul de declaratii, vede doar declaratiile firmelor la care are acces
  • in raportul de contracte, vede doar contractele firmelor la care are acces
  • la actualizarea SPV, aduce doar datele firmelor la care are acces
  • in sectiunile din SPV, vede doar datele firmelor la care are acces

Drept de administrator

Pentru fiecare utilizator se poate stabili daca are drept de administrator sau nu.

Urmatoarele sectiuni din aplicatie sunt disponibile doar pentru utilizatorii care au drept de admistrator: Clienti, Configurari, Utilizatori.

Utilizatorii care nu au drept de administrator, pot accesa contabilitatea firmelor client la care au acces. De asemenea, utilizatorii care adauga firma de conta au automat drepturi de administrator.

BINE DE STIUT!

Utilizatorul conectat nu isi poate modifica lui drepturile de administrator. Daca este administrator poate modifica drepturile altor utilizatori.

Adaugarea unui nou utilizator se face de la butonul +Adauga utilizator prin inregistrarea adresei de email pe baza careia sa face autentificarea, a numelui si prenumelui. Dde asemenea se pot pot stabili drepturile de acces ale acestuia.